بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
آسیاتک، توسعه شبکه فیبر نوری در شهر‌های جدید را آغاز کرد 
آسیاتک توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب‌وکار‌ها را در شهر‌های نورآباد دلفان، کوهدشت، اسلام‌آباد و بیستون آغاز کرده است. به این ترتیب با پایان این پروژه‌های عمرانی بیش از ۷۰ هزار خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند.
کد خبر : ۲۸۴۴۰۳
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، پروژه حفاری و عملیات عمرانی برای توسعه شبکه فیبر نوری در شهر‌های نورآباد دلفان و کوهدشت در استان لرستان و اسلام‌آباد و بیستون در استان کرمانشاه به تازگی آغاز شده است. 

پوشش ۱۹ هزار خانوار در نورآباد لرستان

از بین شهر‌های جدید، سه شهر نورآباد دلفان، کوهدشت و بیستون در مرحله عمرانی قرار دارند و این پروژه در اسلام‌آباد غرب، اخیرا به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

حفاری در نورآباد دلفان استان لرستان از ۱۲ مرداد آغاز شده است. آسیاتک نیز متعهد شده تا ۱۸ هزار و ۶۰۷ خانوار در این شهر را تحت پوشش فیبرنوری قرار دهد. برای اجرای این پروژه ۳.۲ کیلومتر حفاری انجام شده است. 

آسیاتک همچنین متعهد شده ۲۴ هزار و ۳۴۷ خانوار را در کوهدشت لرستان تحت پوشش شبکه فیبر نوری قرار دهد. برای این پروژه که از بیستم تیرماه ۱۴۰۳ آغاز شده ۱۱.۳ کیلومتر حفاری انجام شده است. 

آسیاتک، توسعه شبکه فیبر نوری در شهر‌های جدید را آغاز کرد 

حفاری ۴.۲ کیلومتری آسیاتک در بیستون کرمانشاه

پروژه حفاری در بیستون نیز که از اواخر تیرماه ۱۴۰۳ آغاز شده است، قرار است ۱۴۹۵ خانوار را در این شهر تحت پوشش قرار دهد. برای اجرای این آسیاتک بیش از چهار کیلومتر حفاری انجام داده است. 

۲۶ هزار و ۵۰۳ خانوار پس از پایان پروژه اسلام‌آباد کرمانشاه می‌توانند از خدمات فیبر نوری در این شهر استفاده کنند. اجرای این پروژه مستلزم بیش از ۲۵ کیلومتر حفاری بوده است که نزدیک به ۵۰ درصد آن تاکنون انجام شده است. به این ترتیب، با پایان پروژه حفاری در شهر‌های مذکور، نزدیک به ۷۱ هزار خانوار تحت پوشش شبکه فیبر نوری آسیاتک قرار می‌گیرند و می‌توانند از خدمات اینترنت فوق سریع فیبر نوری این شرکت استفاده کنند. 

توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب‌وکار‌ها از دستاورد‌های آسیاتک در دوسال اخیر به شمار می‌رود. این شرکت تاکنون بیش از یک میلیون خانوار را تحت پوشش فیبر نوری خود قرارداده است و در نظر دارد تا پایان سال ۱۴۰۴، چهار میلیون خانوار را تحت پوشش قرار دهد. آسیاتک تاکنون، ۱۱۵ شهر را در ۱۲ استان کشور را تحت پوشش فیبر نوری قرار داده است.

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.